生完暗瘡後最令人煩惱嘅一定係痘印啦!有邊個唔想保持皮膚白白淨淨?今次就為大家講下處理痘印嘅方法。

處理痘印嘅第一步,首先要確認暗瘡是否已經康復,確定康復後先可以去護理。而第二步去處理痘印嘅方法就係搽防曬!要搽好防曬避免紫外線令到痘印中嘅黑色素沉澱,形成更難退嘅痘印。所以每日都要搽好防曬。

而第三步就係可以選擇去進行一些激光或者彩光嘅療程,去除皮膚當中嘅色素沉澱。大家喺考慮是否要進行呢d療程時,可先了解療程的效果和價錢先再去決定。

如果大家不想用療程這個方法,那就可以從護膚品當中入手。護膚品當中有幾種成分對去痘印有良好的功效,例如:果酸、杜鵑花酸、水楊酸和維他命B3等,這些都是在巿面上護膚產品中常見且對去痘印有效的方法。

去痘印永遠都係長時間的工作,所以無論大家想選擇咩方法都好,最緊要喺有耐性!如果唔想成日都要處理痘印,最好嘅方法當然係每日都清潔好皮膚,減少生暗瘡嘅機會。

*以上內容只供參考,護膚功效會因人而異,個別情況需向個人醫生諮詢。

————————————————————————

想留意更多關於護膚資訊,追蹤 Dr Chester.美肌同學會吧!

.Facebook : https://www.facebook.com/drchesteryau​​​

.Instagram : https://www.instagram.com/drchester.skincare

.Margo Clinic : https://www.margo.hk/​​​

.Linktree : https://linktr.ee/drchesterskincare

#hkbeauty #skincare #drchester #margoclinic #痘印 #暗瘡 #粉刺 #黑頭 #激光 #彩光 #美白 #面部清潔 #毛孔 #痘痘 #成分 #成分知識 #護膚 #皮膚 #保養 #美肌 #小知識 #醫美 #醫美保養 #美肌同學會